Hieronder vind je een paar van onze tips. Lees ze maar eens door.

Laatste tips

Wij zorgen voor resultaat.

Jouw marketingcommunicatie moet er voor zorgen dat de juiste boodschap bij de juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment terecht komt.

Onze oplossingen.

Het gekozen communicatiemiddel mag daarom geen los aanhangsel zijn, maar moet aansluiten bij jouw strategie. Hieronder een aantal oplossingen waarmee wij zorgen dat jouw communicatie werkt en resultaat oplevert.

Een website die aansluit op de online behoefte.

Een website is de spil in jouw online domein en staat centraal binnen jouw communicatie. Jouw website speelt een belangrijke rol in het online zoekproces en is vaak het eerste contact dat mensen met jouw bedrijf of product hebben.

Het is de online vertaling van het bedrijf of product, die als dynamisch middelpunt van veel andere online activiteiten fungeert. Een website sluit aan op de online behoefte van jouw doelgroep.

Meer leads met een hogere positie bij Google.

Door middel van Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie) wordt een hogere positie in de organische zoekresultaten van Google verkregen. De organische zoekresultaten zijn de zoekresultaten waarvoor niet hoeft te worden betaald.

Laat uw website hoger verschijnen in de organische (gratis) zoekresultaten van Google. Met als gevolg meer bezoekers op uw website en uiteindelijk meer leads en meer omzet.

Een logo of huisstijl waar jij baat bij hebt.

Een huisstijl omvat alle uitingen van jouw bedrijf of product. Denk hierbij aan de bedrijfsnaam of merknaam, logo, slogans, tone of voice van taalgebruik en de vormgeving van de website, drukwerk, bedrijfskleding, slides van presentaties enz.

De basis voor een huisstijl ligt in de identiteit, missie en visie van jouw bedrijf of product. Een huisstijl zorgt dat alle uitingen dezelfde positieve associatie oproepen. En daar pluk jij vroeg of laat de vruchten van.

Met een eigen blog krijg jij een sterk merk.

Een eigen blog of weblog is heel geschikt om informatie over jouw bedrijf of product bij je doelgroep te krijgen..

De nieuwsberichten die op jouw website worden geplaatst kunnen vervolgens worden verspreid via jouw social media kanalen en/of e-mail nieuwsbrief.

Een goede blog is een prima middel om jouw positie bij de doelgroep te verstevigen.

Met Facebook een directe dialoog met jouw doelgroep.

Facebook is een netwerk dat mensen met elkaar in contact brengt. En een Facebookpagina is een profielpagina van jouw organisatie- of productmerk. Het geeft jouw merk de mogelijkheid om een directe dialoog aan te gaan met de “vrienden” van jouw merk.

Dit zorgt voor betrokkenheid (engagement), kan gebruikt worden om zowel actuele content als informatie over de historie van jouw merk te delen. Maar het kan ook ingezet worden als platform voor klantenservice.

Bouwen aan een sterk merk met LinkedIn.

LinkedIn is een zakelijk netwerk. LinkedIn is geschikt om personeel te werven, informatie over jouw organisatie of merk te geven, nieuwsberichten te plaatsen, een white paper of persbericht onder de aandacht te brengen en een mening of standpunt te geven.

Met LinkedIn kun je ook laten zien welke mensen werkzaam zijn voor de organisatie of het merk, een LinkedIn-community (groep) over een bepaald vak(onderwerp) starten en mensen uit te nodigen daarvan lid te worden.

Succesvol adverteren in Google.

Met Adwords plaatst u tegen betaling een advertentie tussen de zoekresultaten. Het grote voordeel is dat mensen uw advertentie zien wanneer zij zoekwoorden gebruiken die aan uw producten en/of diensten zijn gerelateerd. De kans is dus groot dat deze mensen ook daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten.

Bij deze vorm van online marketing wordt er bovendien pas betaald als er ook daadwerkelijk op uw advertentie wordt geklikt.

Gericht communiceren met een direct mailing.

Een direct mailing kan uit verschillende onderdelen bestaan zoals een brief, folder, catalogus, gadget of een combinatie hiervan. Belangrijk aandachtspunt is of een mailing wel of niet door de brievenbus past anders valt zij onder de duurdere pakketpost.

Aangezien de kosten van een direct mailing per contact relatief hoog zijn is het belangrijk om te zoeken naar het beste adressenbestanden in relatie tot de marketingdoelstelling. Een groot voordeel is dat je heel gericht kunt communiceren met jouw doelgroep.

Profiteer van de voordelen van e-mail marketing.

Het voordeel van een e-mailing t.o.v. van een direct mailing is dat deze sneller, goedkoper en makkelijker te personaliseren is. Ook zijn de effecten heel goed meetbaar. Is de e-mailing aangekomen en geopend? En welke links zijn effectief geweest en wat is de response of vervolgactie, zoals het bezoeken van een specifieke webpagina?

Doordat het gebruik van e-mailing vele malen groter is dan van direct mailing is de kans op contact kleiner. En jij kunt doorgaans geen samples, productesten of andere fysieke voorwerpen meesturen.

Videomarketing… ook voor jou een must have.

Youtube is niet alleen een enorm belangrijk videokanaal, maar in grootte na Google ook de tweede zoekmachine. Heel veel mensen gaan direct naar Youtube om informatie te vinden over een speciaal onderwerp. Daarmee neemt video een steeds belangrijkere plaats in.

Youtube kent verschillende mogelijkheden voor merken en bedrijven. Je kunt natuurlijk willekeurig video’s plaatsen (uploaden) en een link op je website plaatsen om zo bezoekers op het bestaan van deze video’s te wijzen. Nog sterker is als je een eigen kanaal op Youtube begint.

Zet jou websitebezoekers om in leads voor jouw sales afdeling.

Jij wilt toch ook weten wie jouw website bezoekt en naar welke webpagina’s ze kijken? En niet alleen waar ze vandaan komen en wat ze bekeken hebben maar juist bij welke bedrijven ze werken.

Wij kunnen je de informatie geven om het bedrijf dat je website bezoekt te benaderen en deze om te zetten in een lead voor uw sales afdeling.

Een eigen app maakt het leven van jouw klanten of medewerkers veel makkelijker.

Met de komst van de smartphone en tablet hebben wij er een belangrijk middel bij gekregen; de app. Inmiddels gaat meer dan 80% van het gebruik van smartphones via apps.

Apps zijn er om het leven van de gebruiker makkelijk te maken. Om snel informatie te kunnen raadplegen. Of om de bedrijfsvoering effici├źnter te maken. Geef jouw klanten een omgeving waarin zij gemakkelijker hun problemen kunnen oplossen.

Wil jij ook meer uit je budget halen

Wij gaan graag met jou in gesprek om te bespreken wat voor jou de mogelijkheden zijn.
Maak een afspraak